NL Spelers gezocht (PS4)

marvinslaa
1 postsMember, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
NL / DUTCH / NEDERLANDS:

Hallo Battlefield V spelers,

Nadat deze clan een succes was in Battlefield 1, zijn we nu zoekende naar nieuwe leden voor Battlefield V.

De eisen voor het toetreden bij de platoon zijn niet streng:

- Leeftijd minimaal 18+
- Regelmatig actief zijn op Battlefield en niet voor andere platoons spelen
- In bezit zijn van een headset / microfoon, aangezien wij tijdens het spelen PS4 Party gebruiken
- De Nederlandse taal spreken (Belgische spelers zijn ook welkom)

We kiezen er bewust voor om alles Nederlands te houden, dus daar maken we geen uitzonderingen in.
Op dit moment hebben we 30 actieve spelers waarvan vrijwel iedereen gemiddeld 500+ punten per minuut haalt.
Tevens heeft bijna iedereen Battlefield 1 afgesloten op rank 120 of hoger en eindigen we vaak in de top 5 spelers per ronde.

De spelers die we zoeken hoeven niet van een bepaald niveau te zijn. We zoeken mensen die het leuk vinden om in groepsverband te spelen en die voor de objective gaan (als een team dus!). PTFO, tactics.

Aanmelden kan via mij: MarvinS_92 op PlayStation Network.
Je mag direct jezelf aanmelden bij de Platoon op Battlefield V door te zoeken naar Saints of Sorrow. Onze tag is [SOS]. Ons embleem wordt nog niet goed overgenomen door de game.

Dus, zie je jezelf graag spelen in een Nederlandse Battlefield V clan / platoon, laat je horen!

Comments

• Ceir0
    1 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    edited January 1
    I wil het wel proberen met deze clan ...
    Ik heb een invite gestuurd!
  • MCFAQZY
    2 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    je hebt een invite FAQZY-NL
  • Random_Doniie
    3 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Hallo allemaal! Wil graag deze clan joinen, bf5 alleen spelen is ook maar saai..
  • royvanbeest
    1 postsMember, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Hallo ik zou heel graag deze clan willen joinen, heb inmiddels al een invite gestuurd. PSN: Diltjury
  • Batatagamer0992
    3 postsMember, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Yo ik ben 20 jaar opzoek naar een clan. Check je psn; batatagamer0992
  • Cropulus
    243 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Ik ben ook op zoek naar een clan, zijn jullie nog op zoek?
Sign In or Register to comment.