BFV UNBALANCED !!!!!!!!!!!!!

RiGGeDyRayDeN
14 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
Tja ! såg att ni uppdaterat spelet genom att gjort den även sämmre än va den redan är !  
 AA gun är SKIT SKIT SKIT på spelet och otroligt obalancerat när de kmr till plan vs AA gun ! jag pepperar dem me 300 biljarder skott å absolut ingenting händer men dem kastar 1 bomb å man är omedelbart död ! 
Så snälla balancera planen mot AA så båda är lika starka jag körde just 3 banor.  ja på AA vs en kille me plan ! jag hadde bokstavligen inte en **** chans ! för att han har en fördel å de är Quick repair !  medan på AA man har inte ett skit ! jag körde I 2 timmar nästan me denna kille som sagt jag hadde inte än enda **** chans ! och sen såg jag att när man väljer Recon dessa Flares som man skjuter upp cirkeln på dem har ni gjort grooooovt mkt mindre nästan lika liten som en ärta precis som den ärthjärnan som kom på att göra dem mindre !  så snälla sluta gör era spel mer skräp än va dem redan är ! jag har varit en BF fan sens Battlefield 2 å dessa 2 senaste ni släppt BF1 och BFV är så så så tråkiga å otroligt tråkiga vapen fordon är skiiiiiiiiiiiiiit!  så snälla fixa dessa med AA VS plan och ändra tibax Recon Flares till som dem var ! 

Comments

• CloneTrooperCT
    411 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, CTE, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    English please?
  • filthmcnasty
    851 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield, Battlefield 1, CTE, Battlefield V Member
    You just noticed its unbalanced? What rock have you been living under?
  • sasqch10
    173 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, CTE, Battlefield V Member
    It never was balanced to begin with and ultimately will just continue to show players/fans away. Holding a dairy farm while getting pelted by tank rounds for 20 minutes is one of Dices good ideas in 100,000
  • Synderz123
    80 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Inb4 all-caps lock.
  • BlackRabbit9090
    40 postsMember, Battlefield 4, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Tja ! såg att ni uppdaterat spelet genom att gjort den även sämmre än va den redan är !  
     AA gun är SKIT SKIT SKIT på spelet och otroligt obalancerat när de kmr till plan vs AA gun ! jag pepperar dem me 300 biljarder skott å absolut ingenting händer men dem kastar 1 bomb å man är omedelbart död ! 
    Så snälla balancera planen mot AA så båda är lika starka jag körde just 3 banor.  ja på AA vs en kille me plan ! jag hadde bokstavligen inte en ¯\_(ツ)_/¯ chans ! för att han har en fördel å de är Quick repair !  medan på AA man har inte ett skit ! jag körde I 2 timmar nästan me denna kille som sagt jag hadde inte än enda ¯\_(ツ)_/¯ chans ! och sen såg jag att när man väljer Recon dessa Flares som man skjuter upp cirkeln på dem har ni gjort grooooovt mkt mindre nästan lika liten som en ärta precis som den ärthjärnan som kom på att göra dem mindre !  så snälla sluta gör era spel mer skräp än va dem redan är ! jag har varit en BF fan sens Battlefield 2 å dessa 2 senaste ni släppt BF1 och BFV är så så så tråkiga å otroligt tråkiga vapen fordon är skiiiiiiiiiiiiiit!  så snälla fixa dessa med AA VS plan och ändra tibax Recon Flares till som dem var ! 
    Varför skriver du på svenska, är du seriös!? English forum lol!!!
  • RiGGeDyRayDeN
    14 postsMember, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    Isnt dice Swedish ? and also u guys have google translate morons.. 
  • RiGGeDyRayDeN
    yea game is very very unbalanced ! 
  • ragnarok013
    3948 postsMember, Moderator, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield, Battlefield 1, CTE, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Moderator
    Locking for all caps and wrong language section.
This discussion has been closed.