Ban za co?

«1
laser890
7 postsPosty: 8Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4 Member
edytowano maj 2018
Witam. Dostałem dziś bana za rzekome używanie aimbota. Wczoraj jeszcze normalnie grałem. Jestem informatykiem i wziąłem swój komputer do pracy, ponieważ mam na nim kopię posektorową dysku innego komputera. Z racji tego, że przywracałem system z kopii na drugi dysk postanowiłem sobie pograć trochę. Wszedłem na jeden z serwerów w trybie szturmu jak pamiętam. Ping w okolicy 50. Pograłem trochę jako snajper i udało mi się trafić kolesia z m40a5 który był w śmigłowcu i dobiłem go z m9. Potem wziąłem ah6 i ustrzeliłem dwóch innych po czym zestrzelił mnie koleś z ZW11. Zdenerwowałem się i wyszedłem z serwera. Próbowałem wejść na inne serwery i się zaczęło. Kilkanaście razy próbowałem się połączyć i wywalało komunikat, że nie udało się dołączyć do serwera. Tylko tyle, za którymś razem wywaliło, że zostałem wyrzucony z serwera, ale nie zbanowany tylko komunikat "błąd,zostałeś wyrzucony przez administratora". Próbowałem wejść jeszcze kilka razy bez skutku na inne serwery. Już się niby ładował poziom, ale komunikat, że nie udało się dołączyć do serwera albo utracono połączenie z EA online. Przywiozłem komputer do domu i podłączyłem. Próbuje wejść na serwer. Byłem na nim dosłownie przez sekundę czy dwie i od razu komunikat, że niby dostałem bana za aimbota. Link do mojego konta http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/soldier/laser890/stats/668478869/pc/ Gram w battlefielda od 2014 roku i w 2015 kupiłem premium. Mam według origina 1889 godzin, a według battleloga 1519. Grałem jeszcze w bf4 i zrobiłem wszystkie zadania. Nie które były wynikiem ustawki ze znajomymi i mam nie współmierny licznik trafień w głowę do zabitych, ale polegało to na tym, że znajomy się odradzał na znaczniku, a ja go od razu strzelałem i to nie na prywatnych serwerach tylko na tych normalnych. Na niektórych serwerach właśnie mi dali bana za niby aimbota. Racja było to wynikiem ustawki, ale nie