💣[SAT] Spartans Action Team - Zajrzyj w posta i przekonaj się, że warto! [PC]💣

124»

Komentarz

• BidWild
    2 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Posty: 2 Member
    • Imię:Jakub
    • Nick (Origin):BidWild
    • Ile czasu możesz poświęcić na grę w tygodniu?:obecnie całe dnie iz jestem bezrobotny, a jak jest praca to około 4/5h godzin dziennie
    • Co wniesiesz swoją osobą do Naszego plutonu?:Ogarniętego gracza z wielkim dystansem do siebie który nie obraża się za byle ☹☹☹☹, trochę smiechów, żartów itp. 
    • Dlaczego chcesz do Nas dołączyć?: Jestem początkującym graczem bf5 i szukam jakiejsc fajnej ekipy do gry żeby można było razem spędzić fajnie czas przy graniu w gierke 
  • Dziku_Dzikowsky
    135 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha Posty: 149 Member
    Zapraszamy na Naszego discorda!  (Battlefield 1 & Battlefield V) https://discord.gg/rRN8m7M
  • MYNEKjr
    1 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, Battlefield V Posty: 2 Member
    • Imię: Tomasz
    • Nick (Origin): MYNEKjr
    • Ile czasu możesz poświęcić na grę w tygodniu?: Grywam codziennie 5-7 h aczkolwiek o różnych porach 
    • Co wniesiesz swoją osobą do Naszego plutonu?: Myślę że jeżeli zostanę przyjęty to na pewno obniżę średnią wieku w plutonie  :P a tak na serio to grę zespołową i dobrą zabawę.
    • Dlaczego chcesz do Nas dołączyć?: Jako że grywam w gry z serii battlefield sam począwszy od battlefield 3 przez wszystkie odsłony serii aż do piątki chciałbym mieć z kim pograć tak drużynowo 
  • DiabeInyy
    8 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Posty: 9 Member
    edytowano czerwiec 2020
    Imię: Krzysztof
    Nick (Origin): DiabeInyy
    Ile czasu możesz poświęcić na grę w tygodniu?: 20-30h, czasami nawet więcej ;)