Jak poprawić Shots Accuracy szczególnie na SOUMI/Thommy?

«1
19Romulus84
23 postsPosty: 25Member, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Member
To będzie bardzo, bardzo, bardzo długi post momentami może być chaotyczny za co przepraszam ale w sumie sprowadzający się do prostej sprawy jak zwiększyć procent celności strzałów na SOUMI i/lub Thommy'm z niecałych 14 do 25-30%. Zacznę od początku. Mam 35 lat, w gry gram od 15 lat ale nie tak jak niektórzy co grali w wszystkie BF, CoD'y i inne multi FPS jakie tylko wyszły... tylko grałem raczej rekreacyjnie w jakieś tam wybrane gry i w ogóle nie grałem w multi. Ja grałem w Doom'a3, Chroma, STALKER'A, Far Cry 3 i 4,  Need for Speed most Wanted, Heroes 3 i może w jeszcze jakieś 10 gier których tu nie wymienię i nie pamiętam na ten moment ale to nie ważne. W marcu tego roku poskładałem sobie kompa z RTX 2060 i R52600 dostałem do tej karty grę BFV i się zaczęło.  No wciągnąłem się w multi i nauczyłem jego zasad ale tak jak mówię BFV jest moją pierwszą i jak na razie jedyną i ostatnią grą multi od której od 5 miesięcy zaczęła się moja przygoda z grami tego rodzaju.  Nie no bo widzę gościa o niku TTVGumbatares którego podaję jako przykład bo takich jak on trochę jest i on ma na SOUMI nagrane 10 godzin i ma celność strzałów 26% a ja tylko 14% mając uwaga 10 dni i 10 godzin. Ja byłem kiedyś piłkarzem, dobrym piłkarzem, najlepszym w gminie, dostałem w wieku 14 lat tytuł najlepszego piłkarza w gminie w turnieju o puchar wójta gminy, mam cały sezon rozegrany w 3 lidze piłkarskiej. Po co to piszę? A po to że ja mam super wzrok, drobne ręce, jestem bardzo sprawny motorycznie i tak samo operując myszką jak grając w nogę. Mogę siedzieć i grać i 6 godzin w kawałku i nie bolą mnie ani plecy ani oczy ani nic. Mam super refleks, jestem bardzo spostrzegawczy. W piłkarzyki takie barowe zawsze bylem najlepszy, w wszystkie gry byłem najlepszy bo jak mówię mam super refleks, oko-mózg-ręka działają u mnie super i ja mam ogromny potencjał i nie ż