Szukam pomocy z drop FPS

«134
Lukasz_ati
29 postsPosty: 33Member, Battlefield, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
Witam , mam mały problem z B1 MP . Sorki wiem że tego typu tematów jest sporo , ale nie mogę nigdzie znaleźć konkretnej odpowiedzi .
Jestem nowicjuszem w B1 i nie mogę ogarnąć dropu FPS
https://zapodaj.net/89a371a6530e4.png.html

https://zapodaj.net/f581dab42550e.png.html

na screenach nie udało mi się złapać momentu spadku do 15 -20 FPS taki mini sekundowy drop ale są dość częste , ustawienia gry przekopałem już od ultra do low różnica jest max 5 -7 FPS. Sprzent CPU AMD FX 8300 OC z 3.3 GHz do 3.8 GHz - GPU GTX 1050TI 4GB RAM 8GB DDR3 . Zastanawiam się czy wina nie leży po stronie systemu Win 10 PRO x64 wersja 1703 dysk główny na system to SSD HyperX FURY 120GB
gra zainstalowana jest na dysku WD Blue WD10EZEX (1TB, 64MB, SATA/600) jest nowy i sprawny xD . Będę wdzięczny za każdą dobrą radę . Pozdrawiam .

Komentarz

• DzikiWieprzuu
    217 postsPosty: 222Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    Miałem tak jakoś zaraz po premierze gry. Miałem zainstalowany BF1 na wyslużonym dysku HDD.
    Przeinstalowalem grę na ssd i po problemie.
  • Lukasz_ati
    29 postsPosty: 33Member, Battlefield, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    Czyli musiał bym kupić kolejny SSD specjalnie pod B1 , nie za bardzo mi to pasuję ale dziki za uwagę .
  • DzikiWieprzuu
    217 postsPosty: 222Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    No ja też tak miałem. Drugi SSD kupiłem, z tym, że u mnie to było głównie pod Armę 3
  • Lukasz_ati
    Zastanawiam się czy zmieszczę win 10 + B1 na tym dysku co mam teraz , realne miejsce to 110 GB dla testu czy by to pomogło .
  • Lukasz_ati
    edytowano październik 2017