BF V - krótkie info

«13456752
SylwesterSpalony
261 postsPosty: 280Member, Moderator, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Moderator
edytowano czerwiec 2018
DICE zaprezentowało właśnie Battlefield V, jestem ciekaw nowej mechaniki i rozgrywki z tym związanej.

Więcej info przekazuje Kromka Chleba:

Jednym z ciekawszych aspektow jest budowanie fortyfikacji.
To nie jedyna wielka zmiana, jaka zaszła w Battlefield V.
DICE w ciekawy sposób podchodzi do kwestii ekwipunku. Gracze mają dzielić czas na walkę i (mikro)zarządzanie zasobami.
Super pomysłem jest to, że gracz nie będzie zaczynał rozgrywki z pełnym uzbrojeniem. Ale będzie trzeba to uzupełniać w czasie walki.
By zdobyć dodatkowe wyposażenie i magazynki, trzeba będzie biegać do specjalnych stacji zaopatrzenia (lub przeszukiwac ciała poległych). I robi sie z tego troche tytułu surviwalowy. Duzy plus.Gracz będzie miał wybór: prowadzić dalej natarcie i ryzykować śmierć lub wycofać się na z góry upatrzone pozycje po nowe granaty amunicje i apteczkę.

A dodajmy że sprzęt jaki będzie użyty do forsowania fortyfikacji to nie byle co.
Oto jedna z wielu zabawek (Sturmtiger) dysponujące moździerzem rakietowy kalibru 380mm
original?v=1.0&px=-1

A może i tak... Karl-Gerät :) Potocznie zwany Thor
liympos98cen.jpg

Z ważniejszych informacji również.
  • Wersja językowa EN i PL
  • Gra nie ma season passa - nowe mapy i nowe tryby rozgrywki po premierze otrzymamy za darmo
  • Wraca tryb kooperacji dla czterech osób
  • Gracze mogą budować fortyfikacje na mapach (np. worki z piaskiem)
  • W grze znajduje się deformacja terenu
  • Jedna z fabularnych kampanii zabierze nas do Norwegii
  • Początkowe lokacje w grze to Francja, Rotterdam i Afryka Północna
  • Rozgrywkę zaprojektowano wokół starć całych oddziałów, a nie indywidualnych żołnierzy
  • W grze nie ma elitarnych klas znanych z Battlefielda 1