Pluton SAT Rekrutuje. Zajrzyj w tego posta i zobacz, że było warto !

12346»

Komentarz

• MarilynMansonPL
    1 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1 Posty: 1 Member
    Witam. Chciałbym dołączyć do plutonu.
    Tomek, Wiek 43 lata. w BF i podobne gram od ponad 10 lat. Wcześniej na konsolach, ale nie chce już mieć kolejnej konsoli w domu, dlatego odkopałem mojego kompa ze strychu i gram teraz na nim. Słuchawki z mikrofonem nie problem dokupić, tylko nie mogę się zdecydować na konkretny model. TS nie problem zainstalować. Głównie gram w weekendy (uroki posiadania potomstwa :smile: ) Ulubiona klasa to medyk. I na zakończenie....gram na padzie :smiley: Jakoś do klawiatury z myszką nie mogę się przekonać.
  • PL_Wonderboy
    1 postsMember, Battlefield, Battlefield 1 Posty: 1 Member
    Jestem Kamil, 33 lata (i nieco wyzszy poziom w grze) mam tylko BF1 Premium, ostatni czas gram i calkiem nie najgorzej mi to wychodzi wiec chce sprobowac sil w klanie. U mnie czas to glownie w tygodniu, a w weekendy roznie.
  • Reb3liant_pl
    3 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, Battlefield V Posty: 3 Member
    mogę pobiegać wieczoram
  • Dziku_Dzikowsky
    129 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Posty: 142 Member
    Zapraszamy!
  • Dziku_Dzikowsky
    129 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Posty: 142 Member
    edytowano styczeń 2019
    Podijam :) Rekrutacja ponownie wznowiona
  • provog94
    8 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha Posty: 10 Member
    Siema :blush: Chętnie z wami polatam :D Nadal aktualne ?
  • Dziku_Dzikowsky
    provog94 napisał użytkownik: »

Tak, aktualne
  • provog94
    8 postsMember, Battlefield, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha Posty: 10 Member
    Dziku_Dzikowsky napisał użytkownik: »

Tak, aktualne

Coś trzeba zrobić ?
    Kiedy można z wami zagrać ?