Czy warto?

Ex_Machine_Ural
11 postsPosty: 16Member, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
Witajcie.

Warto kupić BFV? Co o nim sądzicie, warto czy nie?

Komentarz

  • Wojtasinho27
    198 postsPosty: 201Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Start miał kiepski ale to się zmienia, za te sto pare złotych warto dla multiplayera :)
  • LM_Wyrzysk
    365 postsPosty: 368Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, Battlefield V Member
    edytowano 21 marzec
    Warto, ale musisz polubić leżenie :wink: A tak poważnie, to za chwilę ma być Battle Royale, więc jeśli kupić, to przed jego premiera, żeby uczyć się grania z wszystkimi innymi. Jeśli teraz zaczniesz grać tylko w multi, to będzie Ci ciężko, bo ludzie już trochę w to grają yyy tzn. leżą.
  • Wojtasinho27
    198 postsPosty: 201Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Jackfrags wrzucił fragment rozgrywki z Firestorm wiec można sobie obejrzeć :)
  • Ex_Machine_Ural
    11 postsPosty: 16Member, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Szczerze, to Firestorm mnie średnio interesuje, bardziej podbój i operacje. Głównie chodzi mi o wasze odczucia na temat gry, co jest dla was fajne a co beznadziejne. Z YouTube wiecie jak to jest, opinia graczy jest jednak niezbędna.
  • Kilgour-Alex
    498 postsPosty: 508Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    Ja osobiscie polecam :) dobrze sie bawie przy Vtce :)
  • VXBronsonXV
    237 postsPosty: 267Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    Chłopaki a warto kupić spodnie z h&m bo były po 150 ale zeszli na 120 i dają pasek gratis.Waham się bo poprzednie pary były ok ale nie wiem jak teraz szyją.
  • Ex_Machine_Ural
    11 postsPosty: 16Member, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    VXBronsonXV napisał użytkownik: »
    Chłopaki a warto kupić spodnie z h&m bo były po 150 ale zeszli na 120 i dają pasek gratis.Waham się bo poprzednie pary były ok ale nie wiem jak teraz szyją.

    Spytać juz nie wolno? :wink:
  • VXBronsonXV
    237 postsPosty: 267Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    edytowano 21 marzec
    Ex_Machine_Ural napisał użytkownik: »
    VXBronsonXV napisał użytkownik: »
    Chłopaki a warto kupić spodnie z h&m bo były po 150 ale zeszli na 120 i dają pasek gratis.Waham się bo poprzednie pary były ok ale nie wiem jak teraz szyją.

    Spytać juz nie wolno? :wink:

    Wolno kolego.
    Ale pytasz się obcych ludzi których nie znasz gdzie każdy ma inne odczucia,każdy lubi co innego w bf,każdy gra w inny typ gier.Jeśli pięciu odpowie ci że warto a dwóch że nie to co zrobisz?kupisz?komu zaufasz? Kolega wyżej ci napisał że fajnie się bawi.A nie życzę ci źle ale co jeśli "nie będzie ci szło"-do kogo będziesz mieć żal?

    Po prostu takie pytania są bezcelowe i zaśmiecasz tylko forum.Każdy sugeruje się czymś innym.Rozumiesz mnie czy nie?
  • Ex_Machine_Ural
    11 postsPosty: 16Member, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    VXBronsonXV napisał użytkownik: »
    Ex_Machine_Ural napisał użytkownik: »
    VXBronsonXV napisał użytkownik: »
    Chłopaki a warto kupić spodnie z h&m bo były po 150 ale zeszli na 120 i dają pasek gratis.Waham się bo poprzednie pary były ok ale nie wiem jak teraz szyją.

    Spytać juz nie wolno? :wink:

    Wolno kolego.
    Ale pytasz się obcych ludzi których nie znasz gdzie każdy ma inne odczucia,każdy lubi co innego w bf,każdy gra w inny typ gier.Jeśli pięciu odpowie ci że warto a dwóch że nie to co zrobisz?kupisz?komu zaufasz? Kolega wyżej ci napisał że fajnie się bawi.A nie życzę ci źle ale co jeśli "nie będzie ci szło"-do kogo będziesz mieć żal?

    Po prostu takie pytania są bezcelowe i zaśmiecasz tylko forum.Każdy sugeruje się czymś innym.Rozumiesz mnie czy nie?

    Rozumiem, no ale kogo mam pytać? Kwestia nauki gry to już szczegół, chodzi mi o ogół.
  • EA_Kuba
    161 postsPosty: 246Member, Administrator, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, EA Community Manager, Battlefield V
    edytowano 22 marzec
    VXBronsonXV napisał użytkownik: »
    Chłopaki a warto kupić spodnie z h&m bo były po 150 ale zeszli na 120 i dają pasek gratis.Waham się bo poprzednie pary były ok ale nie wiem jak teraz szyją.

    Ja bym brał jak pasek jest dobrej jakości i poprzednie pary Ci leżały to czemu nie:)

    @Ex_Machine_Ural

    Zastanawiałeś się nad Origin Access? To subskrypcja, w ramach której dostajesz 10 - godzinny dostęp do pełnej wersji gry (wersja standard, w wersji testowej nie można przejść całej kampanii). Ponadto dostajesz dostęp do 100+ gier w pełnej wersji (listę gier możesz znaleźć tutaj). Basic kosztuje 15 zł na miesiąc. Jeśli stwierdzisz, że to nie dla Ciebie możesz w każdej chwili anulować subskrypcję :).
  • LM_Wyrzysk
    365 postsPosty: 368Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Ex_Machine_Ural napisał użytkownik: »
    Szczerze, to Firestorm mnie średnio interesuje, bardziej podbój i operacje. Głównie chodzi mi o wasze odczucia na temat gry, co jest dla was fajne a co beznadziejne. Z YouTube wiecie jak to jest, opinia graczy jest jednak niezbędna.

    Mam 330h. Gra jest ładna, ma już dużo mniej błędów, niż na początku, fajnie się strzela, dźwięk w końcu też ok i jeśli masz z kim grać, to się trochę pobawisz.Jest też sporo zadań. Z minusów, to plaga grających na leżąco i snajperów. Do tego Dominacja, czy Deathmatch to kpina i raj dla snajperów, a Pogięta Stal na otwartych bagnach, to już totalny absurd. Jest nadal kwestia konieczności wychodzenia z serwera, żeby zadanie zmienić. W sklepie bieda jak w PRL. Nawet nie ma czego kupić i ponad 180k leży sobie na koncie i się nudzi.
  • Ex_Machine_Ural
    11 postsPosty: 16Member, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    EA_Kuba napisał użytkownik: »
    VXBronsonXV napisał użytkownik: »
    Chłopaki a warto kupić spodnie z h&m bo były po 150 ale zeszli na 120 i dają pasek gratis.Waham się bo poprzednie pary były ok ale nie wiem jak teraz szyją.

    Ja bym brał jak pasek jest dobrej jakości i poprzednie pary Ci leżały to czemu nie:)

    @Ex_Machine_Ural

    Zastanawiałeś się nad Origin Access? To subskrypcja, w ramach której dostajesz 10 - godzinny dostęp do pełnej wersji gry (wersja standard, w wersji testowej nie można przejść całej kampanii). Ponadto dostajesz dostęp do 100+ gier w pełnej wersji (listę gier możesz znaleźć tutaj). Basic kosztuje 15 zł na miesiąc. Jeśli stwierdzisz, że to nie dla Ciebie możesz w każdej chwili anulować subskrypcję :).

    No niby tak, dzięki za opcję :)
    LM_Wyrzysk napisał użytkownik: »
    Ex_Machine_Ural napisał użytkownik: »
    Szczerze, to Firestorm mnie średnio interesuje, bardziej podbój i operacje. Głównie chodzi mi o wasze odczucia na temat gry, co jest dla was fajne a co beznadziejne. Z YouTube wiecie jak to jest, opinia graczy jest jednak niezbędna.

    Mam 330h. Gra jest ładna, ma już dużo mniej błędów, niż na początku, fajnie się strzela, dźwięk w końcu też ok i jeśli masz z kim grać, to się trochę pobawisz.Jest też sporo zadań. Z minusów, to plaga grających na leżąco i snajperów. Do tego Dominacja, czy Deathmatch to kpina i raj dla snajperów, a Pogięta Stal na otwartych bagnach, to już totalny absurd. Jest nadal kwestia konieczności wychodzenia z serwera, żeby zadanie zmienić. W sklepie bieda jak w PRL. Nawet nie ma czego kupić i ponad 180k leży sobie na koncie i się nudzi.

    Właśnie chciałem się dowiedzieć trochę o tych minusach, dzięki za informacje :)
  • OFFik
    206 postsPosty: 213Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    O minusach masz pełno postów w przynajmniej dwóch tematach na forum (poznasz po liczbie stron, które to są). Wypadałoby chyba wpierw rozejrzeć się po forum?
  • SkyZeWonsem
    1276 postsPosty: 1,289Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    edytowano 24 marzec
    To z minusów:
    - brak klimatu
    - brak trybów do gry
    - pokrętny rozwój gry - tzw roadmapa
    - szybko się nudzi
    - czołgi zepchnięte do roli kamperów. Gdzieś tam są i zazwyczaj gdzieś z tyłu, w pobliżu punktu naprawy i uzupełniania amunicji
    - zmarginalizowanie klas przez możliwość uzupełnienia amunicji, apteczek
    - mapy po ograniu takie średnie
    - więcej grzybów rozsianych po mapie (grzyb=gracz siedzący w jednym miejscu: snajper i wsparcie)
    - TP graczy bywa tragiczny i często ma to związek z grzybami
    - i jeszcze coś można dopisać ale nie kopmy leżącego. Obniżka ceny BFV to nie przypadek

    Plus:
    + "święty gral" BFV krótkie TTK. Jedyny jak na razie element, którego zmiana wywołała największy płacz Jołtuberów po pierwszych zachwytach i orgazmach jaki to BFV jest fajny, klimatyczny, tejmplejowy itp. W innym wątku sam "bronię" tego TTK bo to faktycznie jedyna dobra rzecz w BF-e
  • Hun-Gurrr
    7 postsPosty: 10Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Member
    Oczywiście, że nie warto., Do dziś żałuje pieniędzy na to ☹☹☹☹. BF1 bije ten pomiot z palcem wiadomo gdzie. Największy minus tej gry to niewyobrażalny wręcz brak klimatu. Tu w ogóle nie ma żadnego... nie jest zły, dobry, wojenny, wiosenny, słodki, uj wie co jeszcze.... po prostu go nie ma. Gra jest plastikowa, nie dostarcza żadnych wrażeń.
  • Cobra_o7o
    40 postsPosty: 40Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V Member
    BFV nad BFI (i innymi też) to tak na 90% ogarnięty temat punktów i momentów respawn.
    W BFV jeszcze się zdarza odrodzić i paść ale nie tak bardzo często jak w poprzednich odsłonach.
    Brak małych map i serwerów 16, 24 graczy to problem już w BFI, BFV go powiela.
    Ba, już teraz brakuje serwerów z niektórymi trybami (w jakiej bądź konfiguracji (mapy, ilości graczy).

    Klimat? No... taki mamy klimat.
    Jeśli jest jakiś to ostatnio był w BF3.

    Mi lepiej się pogrywa w BFV niź BFI.
    Jeszcze lepiej było w BF3, dopóki jeszcze były serwery z mapami dla czołgów. Potem już zaczęło lecieć w dół.

    A teraz ten BR. Po co to komu w BF?
    Bronie działają jak podstawowe wersje w pozostałych trybach - ale tam nikt nie gra nimi tak, bo posiada specjalizacje.
    I co teraz - nauka strzelania tym samym karabinem w dwóch, zupełnie innych konfiguracjach?

    Czy warto? EA_Kuba podpowiedział najlepsze rozwiązanie i odpowiesz sobie sam.
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!