Cheater czy problemy sprzętowe?

Dawix733
3 postsPosty: 6Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 1 Member
edytowano 6 sierpień
Cześć wszystkim!
Jestem nowy w BF1 i gram od tygodnia, więc nie mam jeszcze wiele doświadczenia.
Grając jakieś 2 h temu spotkała mnie dziwna sytuacja, mianowicie na serwerze był niewidzialny gracz a przynajmniej tak sadzę, ale nie wykluczam problemów sprzętowych.
Patrząc po jego statystykach możliwe, że miał haxa odpalonego, ale ocenę zostawię bardziej doświadczonym

Edit.
Nie dodajemy na forum linków do filmów czy profili. To kto jest oszustem sprawdza osobny zespół. Regulamin.

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji
Post edited by SylwesterSpalony on

Komentarz

• LM_Wyrzysk
    373 postsPosty: 376Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, Battlefield V Member
    Tak, to cheater na 100%. Są na Reddit wpisy na jego temat. To nie wina sprzętu. Na battletrackerze nie mogę go znaleźć, więc może już mu podziękowano. 
  • Dawix733
    3 postsPosty: 6Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 1 Member
    LM_Wyrzysk napisał użytkownik: »
    Tak, to cheater na 100%. Są na Reddit wpisy na jego temat. To nie wina sprzętu.  

Dzięki tego się spodziewałem.

LM_Wyrzysk napisał użytkownik: »
    Na battletrackerze nie mogę go znaleźć, więc może już mu podziękowano. 

Możliwe bo od razu wysłałem im zgłoszenie razem z moim filmikiem

• Your3vilTwin
    1540 postsPosty: 1,573Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1, BF1IncursionsAlpha, Battlefield V Member
    edytowano 5 sierpień
    Teraz wystarczy zmienić nazwę konta i BFTracker już się gubi. To już nie te czasy. Był GUID i można było delikwenta śledzić. No ale po co ułatwiać grę uczciwym graczom...

BATTLEFIELDTRACKER ↓Lista niedorobionych fanów. Prawdziwy mężczyzna klika wyłączenie "nie na temat".#NerfColibri

Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.

Witaj, nieznajomy!