Zresetowane postępy

245

Komentarz

  • ShuriKen1213
    35 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1 Posty: 38 Member
    Ogłaszam że servery wariują, przed chwilą miałem wszystkie bronie ale np skinów z kampanii nie miałem (trochę wkurw bo tylko raz się je zdobywa) teraz mam skiny itd ale broni już nie.... jutro dzwonię do EA bo tak się bawić to nie będziemy....
  • andread10
    7 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 7 Member
    Witam wszystkich.
    Hmm jesczcze godzine temu mialem 11 poziom w BF1 wylaczylem grę wchodze teraz i poziom 0 i nie moge wejsc na zaden serwer. Co jest do...
  • kubsztix5000
    2 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield Hardline Posty: 2 Member
    tajwan02_pl napisał użytkownik: »
    Raczej zna zwrot lvl nie ma co liczyć, szkoda ze nie moge sie polaczyc z zadnym serwerem :/

    Ja tez nie moge grac, ale z tym levelem jak nie zrobia to nieciekawie bedzie. Chyba trzeba bedzie kupic coda iw ,zeby mw 4 grac.
  • 1stCav_Cz3kolad
    3 postsMember, Battlefield, Battlefield 1 Posty: 5 Member
    Przestańcie panikować, może jakieś problemy albo ataki hakierów, przejściowe

    Chcesz zacząć zarabiać w internecie? Zaproś mnie do znajomych i odezwij się na PW!

  • ShuriKen1213
    35 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1 Posty: 38 Member
    xSzaty napisał użytkownik: »
    Od wczoraj są problemy z serwerami na wszystkich platformach
    http://downdetector.com/status/origin
    od wczoraj? wczoraj to ja z kolegami śmigałem że aż miło bez problemów..
  • xSzaty
    987 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Game Changer, Battlefield 1 Posty: 1,026 Game Changer
    edytowano październik 2016
    Od wczoraj w nocy, lub ściślej od dziś w nocy.

    ~~ Pecetowiec od zarania dziejów. ~~ Gram bez spiny, zabijam klawiszem Q ~~ Sprawdź się w Zula Europe ~~

  • MalarKitty6934
    3 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 3 Member
    jak to ?????????!!!!!????????? mój prywatny czas poświeciłem którego już nie odzyskam na to aby wbić lvl postaci , gra kosztowała mnie 250zł i nic z tym teraz nie zrobie ??? no nie wierze w to , musi dać się to naprawić bo widze że sam z tym niemam problemu , paaawlitoopl - PS 4
  • tajwan02_pl
    17 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 17 Member
    ShuriKen1213 napisał użytkownik: »
    Ogłaszam że servery wariują, przed chwilą miałem wszystkie bronie ale np skinów z kampanii nie miałem (trochę wkurw bo tylko raz się je zdobywa) teraz mam skiny itd ale broni już nie.... jutro dzwonię do EA bo tak się bawić to nie będziemy....

    dlatego do wieczorka odpuszcze bf1 jak sa problemu, raz mi pokazuje bronie, za chwile zas ich nie mam, jak i z całą reszta, samo pojawia sie cos i znika hehe.
  • KennyPies_v2
    2 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 2 Member
    Dlaczego nie moge grac w battlefielda ? Kiedy go włączam to mam 0 level a miałem wyższy . O co chodzi ? Także kiedy wchodzę do meczu to mnie wywala i posze brak połączenia z EA .
  • KennyPies_v2
    2 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 2 Member
    Pisze *
  • ShuriKen1213
    35 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1 Posty: 38 Member
    Jeju, mam nadzieję że to naprawią
  • KennyPies_v2
    2 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 2 Member
    A to może być wina tego ze wychodziłam z meczu w trakcie gry ?
  • tajwan02_pl
    17 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 17 Member
    Może jak uporają się z problemami serwerów to i lvl wrócą, moze ich po prostu teraz serwer do gry nie laduje i wyswietla nam się 0 ;) OBY tak było hehe
  • kukulskiss
    1 postsMember, Battlefield, Battlefield 1 Posty: 1 Member
    To samo dzis mam
  • andread10
    7 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 7 Member
    I co teraz?
  • p56siedem
    1 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1 Posty: 1 Member
    co z statami? zz 9 szturmowca na 0 zdazylem wbic 10 scout to bron jest. chodzi o battle packi czy o co?
  • MalarKitty6934
    3 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 3 Member
    Niewiem tez mam dzisiaj straszne problemy z wejsciem na serwer a na dodatek tego mam ten sam problem co TY , zerowy lvl , kasa jest ale lvl i ranga cała sie wyzerowała niemam pojecia czemu , niech to wkoncu ogarna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! każą płacić taka kase za gre a juz problemy są , czas stracony wszystko w ☹☹☹☹ , EA oddawaj mi kase i wsadz sobie ta gre w ......
  • andread10
    7 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1 Posty: 7 Member
    Utracono polaczenie z serwerem
    Wystąpił błąd
    I chu....
  • lipaK2
    2 postsMember, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Medal of Honor Warfighter, Battlefield 1 Posty: 2 Member
    u mnie to samo,
    wszystko wyzerowane, zostały tylko nieśmiertelniki i skiny z pakietów bojowych
    ???
  • Kubaaa1809
    5 postsMember, Battlefield, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Battlefield 1 Posty: 5 Member
    również dzisiaj wyzerowało mi lvl. Mam nadzieje, że wszystko wróci do normy bo szkoda było czasu
Aby napisać komentarz, musisz się zalogować lub zarejestrować.