Sou1__0062 Member

O

Nazwa użytkownika
Sou1__0062
Dołączył(a)
Wizyt
126
Ostatnia aktywność
Role
Member, Battlefield, Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield 1, Battlefield V
Punktów
9
Posty
31

Komentarz

  • (Quote) Przestan, sie ,☹☹☹☹, o , pierdoly,. Zwracasz,uwage,a sam, nie, umiesz, napisac, spotowanie. (Quote) Kolego niestety nic nie poradzisz juz i tak poprawili widocznosc wzgledem tego co bylo na becie. Trzeba sie przyzwyczaic do tego co jest ni…
  • Zenada przy 240h gry dostalem tylko 30k coinow chyba ich ☹☹☹☹...
  • Nowy patch jest ☹☹☹☹ ! -Nie dostaje Company coinow nawet za daily teraz (zagralem 4 rundy zrobilem do tego zadania na bron i wbilem 2 lvle na broni co powinno dac 450 coinow) zaczynajac gre mialem 400 konczac mam dalej 400 XD -Dzwieki biegania prak…
  • Cholery idzie dostac czlowiek czeka ☹☹☹☹ 2 miesiace zeby moc CC pofarmic gram rundke dostaje na koniec 16k pkt i dostalem kolo 150CC to ma byc ten fix i ich system coinow? Przeciez to powinno sie dostawac 2x wiecej za samo posiadanie 10k pkt na koni…
  • (Quote) U nie wszystkich to dziala :) czyli dalej jedno wielkie ☹☹☹☹. U mnie to raz dziala raz nie a sa osoby ktorym nawet daily za 300cc dziennie nienalicza pozdro EA... wejda 18 stycznia mikroplatnosci za CC to automatycznie bedzie mozna zdobywac…
  • Zadania na skiny to istny debilizm odciaga ludzi od squad/teamplayu powinno to byc jak na zasadzie odblokowywania broni w bf3-4 czyli zwyczajnie iloscia killi ewentualnie cos na zasadzie 50 killi + 10 headshotow broniami szturmowca a nie jakies wymy…
  • Widze ze sporo ma ludzi problem ze im wcale nie zalicza zadania z ToW wspolczuje. Ja juz dawno wbilem 20 lvl na ToW + zadania robilem zazwyczaj w 2h z danego tygodnia tylko z tego musialem zagrac az 4 operacje na koncu i wkoncu sie udalo wygrac wszy…
  • (Quote) Znalezione na reddit komus to dziala? Bo ja przed chwila zagralem i wbilem 2 bronie jedna na 5 poziom druga na 6 + zrobilem zadanko na skina do broni nic nie dostalem coinow dla pewnosci zrestartowalem kompa zagralem 2 rundy i dalej zero co…
  • a co tu sie dziwic ? EA zepsuje tego battlefielda strasznie obstawiam ze ludzie z DICE pracuja tylko jak moga zeby to naprawic ale ktos nad nimi ma wyzsze mniemanie o sobie ;) tak samo system company coinow pewnie dawno by juz byl naprawiony ale cos…
  • Jak nie macie dystansu do siebie i nie umiecie sie posmiac z takich toksycznych ludzi to spoko. Ja cisne z tego niezla beke jak widze takich trollowych graczy :D Az szkoda ze nie mozna wylaczyc tego chorego poprawnie politycznego filtru czatu ktor…
    w Problemy/bugi Skomentowane przez Sou1__0062 grudzień 2018
  • (Quote) grajac piechurem tez obstawiam ze moze braknac coinow chociaz dla ludzi ktorzy dostaja coiny te smieszne ilosci od hot fixa ktory byl koniec listopada powinno starczy bez problemu tym co nie dostaja moga miec problem zeby im starczylo na ws…
  • (Quote) Jak sie mam cieszyc z gry skoro jest bug od ponad miesiaca z coinami i mam obecnie ulepszonych 8 broni bo jedyne skad dostaje coiny to z codziennych zadan i nie moge sobie laskawie broni ulepszyc ktorymi bym chcial pograc a i tak juz mam na…
  • Mi sie odechcialo grac w bf5 do tego stopnia przez problem z coinami ze wchodze tylko zrobic zadania na tides of war jak jest nowy tydzien i wychodze z gry :E Serio to jest zenada i smiech na sali ze ten bug widnieje juz prawie poltora miesiaca i ni…
  • hmm to moze mi sie pomieszało :E ale wiem ze napewno mozna upgredowac czolgi i broni w czasie ladowania mapy to samo zmieniac upgrady :E ale wydaje mi sie dalej ze bron ktora jest wyupgrdowana na 4 lvl mozna pdoczas gry zresetowac i wybrac inne :) a…
  • Specjalizacje broni i czolgow mozna zmieniac na serverze jak masz widok na mape po lewej stronie ekranu na dole masz przycisk dostosuj ;)
  • ja bym wiele dal zeby wkoncu bylo mozna wybierac zadania specjalne podczas gry lub przy ladowaniu mapy a nie tylko w menu :E zadania na skiny od 5 poziomu broni idzie zrobic bez problemu w jedna runde potem trzeba wyjsc z serwera wybrac nastepne i z…
  • (Quote) Staram sie byc ale problem z dostawaniem coinow na 50 lvlu juz mnie denerwuje jak nie dostawalem przez miesiac od wbica 50 lvla dostawalem ostatnie 2 dni jakie smieszne male ilosci typu 100-200 po 3-4 rundach i dzis znowu zagrane kilka run…
  • Ktos wie jak ten system coinow dziala na 50 lvlu? Gram 4h pare rund pod rzad bez wychodzenia z server dostalem 100 coinow. Przed chwila zagralem 2 rundy dostalem 400 ? To jest taki syf ten system coinow ze to szkoda gadac czekam na rekompenstate za …
  • (Quote) hmm ja kupilem wlasnie bf5 po 6 dniach przerwy( origin premiere sie wczesniej skonczyl) konczac gre mialem 2000 coinow. Wchodze 7500 ☹☹☹☹ rekompensata za 144h w bf5 z czego ponad 100 na 50 lvlu :) :)....
Avatar

Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!