EA SPORTS FC™ MOBILE Nyheter Guider Lös in kod Hjälp Skapare i blickfånget Forum Omklädningsrumstävling Nyheter Guider Lös in kod Hjälp Skapare i blickfånget Forum Omklädningsrumstävling

EA SPORTS FC™ MOBILE

Begränsad BETA

Vi anropar EA SPORTS FC Mobile-fans i Malaysia, Singapore och Kanada! 

Vi kör en begränsad betaversion av EA SPORTS FC Mobile! Du får möjlighet att uppleva spelmekaniska förbättringar och den nya funktionen Klubbutmaning! Ditt deltagande betyder mycket för oss och hjälper oss förbättra din upplevelse!

Perioden för deltagande: Betan blir tillgänglig den 29 augusti UTC och stängs den 12 september UTC.

 

Hur man deltar

Den begränsade betan är endast tillgänglig på Android i Play Store i Malaysia, Singapore och Kanada. Följ anvisningarna nedan för att ladda ner appen:

  • Öppna Play Store på din Android-enhet.
  • Sök efter ”EA SPORTS FC Mobile Limited Beta”.
  • Tryck på knappen ”Installera” för att ladda ner och installera appen.
  • Eller använd följande länk: EA SPORTS FC Mobile Limited BETA.

Klubbutmaning

Vi presenterar det nya spelläget Klubbutmaning! Spela Duellen-matcher med autentiska klubbar från LALIGA EA SPORTS. Ta din matchupplevelse till en helt ny nivå med det nya sändningspaketet som innehåller nya kommentatorer, podier, arenainramningar, pokaler och mycket mer.

Du når Klubbutmaning via motsvarande ruta på startskärmen eller genom att gå till Spela > Klubbutmaning.

Spelmekaniska ändringar

  • Vi har åtgärdat ett problem i tränarläget som gjorde att en del genomskärare slogs för långt framför mottagaren.
  • Vi har åtgärdat ett problem med AI-svårighetsgrader för att göra höga svårighetsgrader som till exempel Proffs och Legendarisk ännu svårare.

 


Vanliga frågor

Hur deltar jag i den begränsade betan?

  •  EA SPORTS FC™ MOBILE-BETAN kan laddas ner i Malaysia, Singapore och Kanada via Google Play-butiken på din Android-enhet. 

Kan jag spela den begränsade betan i det befintliga spelet?

  • Nej, betaversionen av EA SPORTS FC Mobile är fristående från huvudspelet. Det är en separat app som du behöver ladda ner och installera via Play Store för att kunna spela.

Kan jag koppla mitt konto?

  • Alla inloggningsmetoder är inaktiverade förutom GÄST. Kontokoppling är inte tillgänglig och alla framsteg försvinner när betaperioden är över. 

Följer mina betaframsteg med till det färdiga spelet?

  • Inga framsteg och ingen kontoinformation kommer att föras över från betan till det färdiga spelet.

Kan jag göra köp för pengar i betan?

  • Nej, det går inte att genomföra köp inne i betan. Det kommer inte att finnas några belöningsvideor eller erbjudandeväggar som man kan ta del av för att få extra valuta.

 

Feedback och buggrapporter

Vi vill gärna höra dina synpunkter på den nya funktionen Klubbutmaning och uppdateringarna av spelmekaniken! Gå till betaforumet för att dela med dig av din feedback och dina buggrapporter. 

Håll utkik efter kommande nyheter på Twitter, WhatsApp och Instagram!

Kräver fast internetanslutning, godkännande av (i) avtal om pre-release-feedback (öppet) (https://tos.ea.com/legalapp/PRFA/US/sv/open/), (ii) EA:s användaravtal (terms.ea.com) och (iii) EA:s integritets- och cookiepolicy (privacy.ea.com). Åldersgränser gäller. Du måste vara minst 13 år. Spelhistorik, framsteg, karaktärer, karaktärsdata och/eller andra värde- eller statusindikatorer som uppnås i betaversionen av EA SPORTS FC Mobile kommer inte att överföras till EA SPORTS FC Mobiles huvudspel. Den begränsade betaversionen av EA SPORTS FC Mobile är försläppsprogramvara, kan innehålla fel/defekter och tillhandahålls ”i befintligt skick” utan uttryckliga eller underförstådda garantier.

Vi ses på planen!

 

EA SPORTS FC Mobile-medarbetarna

 

Relaterade nyheter

EA SPORTS FC™ Mobile – Jubileumsuppdatering – EA SPORTS officiella webbplat…

FC Mobile
2024-sep-19
EA SPORTS FC™ Mobile: Jubileumsuppdatering

EA SPORTS FC™ Mobile – FC Mobile-uppdateringsinformation – Juli 2024 – EA S…

FC Mobile
2024-jul-23
EA SPORTS FC™ Mobile – FC Mobile-uppdateringsinformation – juli 2024

EA SPORTS FC™ Mobile – Säsongsnyheter

FC Mobile
2024-jul-17
EA SPORTS FC™ Mobile – Säsongsnyheter